2009/03/18

Två bidrag till scrappers cc... :-o


Detta kort gjorde jag till "kort utan stämplar" utmaningen. Pappret på mitten ska vara limegrönt, men det ville sig inte riktigt i vårsolen. :-)


Och bidraget till "Lifta en LO" blev såhär. Jag hade inget färdigformat papper (det lila), så jag klippte och klistrade. Men jag blev nöjd ändå, måste jag säga. Vill bara göra fler fler fler utmaningar.... Nu jag på gång!!

Men imorgon blir det kalas här hemma. Så då blir det bara till att städa, feja och greja. Men jag har ju hela helgen på mig... :-)

6 kommentarer:

Ulwa sa...

Hej!
Vad duktig du är. Du har gjort fantastiska kort och LO. Sitter själv och gör alster till CC på scrappers. Tack för titten!
//Ulwa

ZozzosLiv sa...

Härliga alster... I love that pink one very very much:-) Kraam

Alex sa...

ambitiöst att göra eget papper så där! :-) fint blev det! o vilket underbart smajl-foto!

Miss Goldie sa...

Superfin LO!

Jennie/Deleelsia sa...

Vilka fina bidrag du gjort.
LOn är ju bar för söt.

Jenny sa...

Vilken härlig lo! Supersöt