2008/10/15

Min första Lo:s i bloggen

Nu har jag försökt att lägga in lite bilder på mina senaste scrap alster. Tycker det var lite svårt att få till bilderna så att färgerna stämmer överens med verkligheten. Ganska mörka blev dom oxå. Men här är iaf resultatet, jag tål kritik, vill gärna höra andras åsikter. :-)





Jag ville göra en färglad Lo om första mötet mellan Theo och Elsa.
Ganska färgglad blev den, men fotona nästan försvann i alla färger.




Elsa var en glad prick från första stund. Fast det var svårt att fånga på bild.


Kan säga att vi skaffat ett badkar nu.
Theo är ganska nöjd med det. Konstigt. ;-)



Dold journaling under bilden nere till vänster.


Inte riktigt nöjd med denna Lo. Kan inte komma på själv vad det är som inte stämmer. Kommentarer mottages tacksamt...


En del fosterfett kvar på första bilden av Elsa.
Ser nästan ut som en mumie, lite läskigt faktiskt.






8 kommentarer:

Anonym sa...

Jätte fina LO gillar den som är näst högst upp mest:-)

angånde Kramsnö LOn så tycker jag att det saknas jämnvikt, det mesta ligger på höger sida och längst ner...kanske en (halv)cirkel från K och ner till pappersremsan på vänster sida. Det är bara ett förslag från min sidaför att få upp jämnvikten lite

Sandra Jungergård sa...

Det stämmer, den är lite ojämn. Försökte med en blomma ner i vänstra hörnet, hjälpte inte. Men jag ska testa med en halvcirkel, eller flera kanske. Det blir kvällens projekt.

Maja Stokk / eyovine sa...

Vägen till ett smile är bara för underbaaar =)..
Den tyckte jag jätte mycket om!!

Titti sa...

Jättefina LO;s

lillis70 sa...

Vägen till ... och leta(?)gran blev lite av favoriter :-) bland dina fina senaste LOn. Så många fina i din blogg!

Anonym sa...

Nu kom jag in! Jättefina LO's du gjort nu det senaste! Vi får sitta nån dag snart! =)

Anonym sa...

Gillar verkligen vägen till ett smile. Jättehärlig! Och ja, Gazellen var ganska dyr, men väl värt investeringen! Man kan göra så mycket med den!!

Hanna sa...

Hej!
Vad mycket fint du gjort!
Tack för kommentaren i min blogg, fotona på "busungar" är 9x9 cm.
Trevlig helg!